»Slovenska narodna glasba mi nikoli ni bila preveč všeč, ukvarjal sem se z džezom, težkimi kompozicijami, ki so daleč od primarnega zvoka. Potem pa sem nenadoma začutil, da moram prav tja.«
»Če sem se kaj naučil iz svojega raziskovanja, je to dejstvo, da dlje ko greš nazaj v času, težje je ločiti med 'našo' in 'njihovo', saj vsaka narodna glasba inkorporira vplive iz drugih narodnosti. Ločevanje je umetno, glasba nas uči, da vse izhaja iz enega izvora.«
»Zame je bil pomemben cilj raziskovanje skrivnostnega vzdušja prek filmskega jezika. Format kratkega filma mi je všeč natanko zato, ker dopušča eksperimentiranje s pripovedovanjem zgodbe. Film sem hotel začeti v realističnem tonu, nadaljevati pa s prehodom k abstraktnejši pripovedi.«
»Avtor jo opiše kot glasbeno delo, ki popelje iz drvečega, ponorelega sveta instant zabave in lažnih novic v prostrano pokrajino glasbenih (z)možnosti, nad katero se odpira presunljivo obzorje zvočne čistine.«